Hydraulik Wrocław tel. 883 932 985 Awarie 24h Zapchania Lokalizacja Wycieków

Użyte w  Regulaminie pojęcia oznaczają:   

1. Klient - zleceniodawca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach usługi hydraulicznej.

1a. Klient obcokrajowiec - osoba nie posiada obywatelstwa polskiego.

2. Pogotowie Hydrauliczne - zleceniobiorca - prywatna firma hydrauliczna świadcząca Usługi wodno - kanalizacyjne.

3. Hydraulik - jest to wykwalifikowany pracownik, który montuje, instaluje oraz zapewnia prawidłowe funkcjonowanie instalacji wodno - kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych, biurowych i przemysłowych.

4. Regulamin - niniejszy Regulamin świadczenia Usług hydraulicznych przez Pogotowie Hydrauliczne.

5. www.hydraulikwrocław.refy.pl - serwis internetowy dostępny pod www.hydraulikwrocław.refy.pl za pośrednictwem którego Klient może zapoznać się z zakresem świadczonych przez nas Usług i regulaminem.

6. Zlecenie telefoniczne - zlecenie dokonane przez klienta drogą telefoniczną, z opisem zakresu wykonywania usługi.

7. Usługa/Usługi - czas pracy Hydraulika - interwencja Hydrauliczna - usługa/usługi hydrauliczna świadczona przez Pogotowie Hydrauliczne  .

8. Zlecenie wykonania usługi - umowa zlecenia wykonania Usługi w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Pogotowiem Hydraulicznym a Klientem.

9. Zlecenie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy wykonania Usługi, określające w szczególności rodzaj Usługi.

10. Zaleceniami – zalecenia jak prawidłowo utrzymać instalacje w prawidłowym stanie technicznym. 

11. Rezygnacja z wykonywania usługi lub nieuzasadnionego wezwanie - :

  a) ze względu na rosnące koszty Usługi Klient rezygnuje z dalszego wykonywania Usługi,

  b) po przybyciu hydraulika Klient rozmyślił się i rezygnuje z Usługi,

  c) i inne przyczyny niezależne od hydraulika, uniemożliwiające wykonanie Usługi.

II. Postanowienia ogólne

12. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Usługi hydraulicznej.

13. Niniejszy Regulamin określa w szczególności [w zależności od dostępnych możliwości]:

  a) zasady zlecania Usługi i korzystania z nich,

  b) obowiązuje wobec wszystkich klientów, korzystających z usług.

14. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.hydraulikwrocław.refy.pl. W celu korzystania z Usługi Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub telefonu, z dostępem do Internetu.

15. Informacje o Usługach podane na stronach internetowych, lub przez telefon, a w szczególności ich opisy oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy i są umowne, mogą ulec zmianie w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

III. Zasady korzystania z Usługi hydraulicznej

16. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Usługi jest dokonanie zgłoszenia telefonicznego.

  a) dokonując zgłoszenia telefonicznego klient akceptuje warunki regulaminu,

  b) przy zgłoszeniu telefonicznym wymagane jest podane danych osobowych: imienia nazwiska, adresu, nr. telefonu,

  c) rozmowy telefoniczne mogą być nagrywane,

  d) termin wykonywania usług umawiamy tylko telefonicznie.

17. Warunkiem rozpoczęcia wykonywania usługi jest podpisanie Zlecenia Wykonania Usługi.

18. Usługa jest wykonywana w lokalu / nieruchomości Klienta.

19. Zlecenia podlegają kilkukrotnej weryfikacji i potwierdzeniu.

20. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  a) podawania informacji zgodnych ze stanem faktycznym,

  b) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

  c) korzystania z usług w sposób nie zakłócający funkcjonowanie firmy, w szczególności poprzez nieuzasadnione wezwania,

  d) w przypadku rezygnacji z wykonywania usługi i przybycia hydraulika do Klienta lub nieuzasadnionego wezwanie, Klient jest zobowiązany zapłacić za usługę zgodnie z obowiązującym cennikiem,

  e) oczekiwania w umówionym terminie na hydraulika, nieobecność klienta w umówionym terminie uznana będzie za rezygnacje z wykonania Usługi, 

  f) korzystania z usług w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu.

 g) zapewnienie bezproblemowego dojazdu do posesji i bezpłatnego parkingu, w przypadku nałożenia na samochód opłaty parkingowej zostanie ona przeniesiona na zleceniodawcę.  

21. Zlecenia są przyjmowane i wykonywane z dnia na dzień, wyjątkiem są zlecenia z rezerwacją terminu.

22. Zalecenia - zalecenia są przekazywane w formie ustnej lub/i pisemnej przez hydraulika, zalecenia dotyczą prawidłowego użytkowania i konserwacji  instalacji i urządzeń wod-kan. 

23. Rezerwacja terminu wykonania usługi - rezerwację wybranego przez siebie terminu może dokonać klient tylko telefonicznie w dowolnym terminie, aby rezerwacja była  dokonana i potwierdzona klient musi dokonać wpłaty zadatku w kwocie 100 zł na konto (numer telefonu-BLIK) w jak najszybszym terminie. Kwota ta po wykonaniu usługi będzie rozliczona w kosztach za wykonaną usługę. W przypadku rezygnacji lub zmiany terminu wykonania usługi kwota zadatku nie zostaje zwrócona, a za kolejny termin trzeba uiścić ponowną kwotę zadatku w wysokości 100zł. 

   a) termin rezerwacji - termin rezerwacji to data  lub/i godzina po wpłacie zadatku na konto. 

   b) termin rezerwacji nie może być data lub/i godzina przed dokonanie wpłaty zadatku.

24. Gratisowa usługa - może być wykonana tylko i wyłącznie przy usłudze pełnopłatnej jako druga, po ustaleniu z hydraulikiem. Usługa wykonana gratis nie podlega gwarancji i reklamacji.

25. Wykonanie usługi udrożnienia kanalizacji jest usługą nietypową i często jedno udrażnianie nie jest wystarczające. Podczas oględzin przed przystąpieniem do usuwania zapchania i po przeprowadzonym wywiadzie lub zapoznaniu się z projektem instalacji który powinien posiadać zlecający, hydraulik podejmuje decyzję jakim sprzętem będzie wykonywał pracę. Częstą przyczyną tego typu awarii jest źle wykonana instalacja, nieprawidłowa konserwacja lub jej brak i nieprawidłowe użytkowanie. Przy wezwaniu do tego rodzaju usługi trzeba pamiętać że czasami potrzebna jest kilkukrotna interwencja. Za każde wezwanie do tego rodzaju usługi klient zobowiązany jest zapłacić za usługę.

26. Jeżeli Klient posiada plany projektowe jest zobowiązany do przedstawienia ich hydraulikowi. Instalacja wykonywana bez planów projektowych jest wykonywana na odpowiedzialność Klienta 

                                         IV. Ochrona danych

27. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych w związku ze świadczonymi w ramach zleceń Usług, Pogotowie Hydrauliczne podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych.

28. Naszym celem jest jak najmniejsze przetwarzanie danych które są konieczne dla realizacji umowy, przechowywania ich przez czas niezbędny do realizowania zadania.

V. Procedura zawarcia Umowy wykonania Usługi

29. W celu zawarcia Umowy wykonania Usługi hydraulicznej należy zgłosić telefonicznie zlecenie wykonania Usługi.

30. Po przybyciu Hydraulika do lokalu Klienta, Klient zobowiązany jest podpisać Zlecenie Wykonania Usługi. 

31. Zlecenie Wykonania Usługi będzie zawierać informacje dotyczące:

  a) dane osobowe, adres, nr. tel. Klienta,

  b) rodzaju wykonanej Usługi,

  c) ceny zamawianych Usług, w tym dodatkowych kosztów- jeśli wystąpią,

  d) metodę płatności – gotówka.

32. Telefoniczne zgłoszenie stanowi oświadczenie woli zawarcia z Pogotowie Hydrauliczne Umowy wykonania Usługi, zgodnie z treścią Regulaminu.

33. Umowę traktuje się za zawartą z momentem telefonicznego zgłoszenia przez Klienta, o której mowa powyżej.

34. Zlecenie Wykonania Usługi zawierane jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

VI. Ceny i metody płatności

35. Ceny są podawane zgodnie z cennikiem usług i zakresem wykonywanej pracy.

36. Ceny Usługi podawane są w złotych polskich.

37. Klient jest zobowiązany:

 a) zapłacić za Usługę - czas pracy Hydraulika - interwencję Hydrauliczną,

 b) płacić gotówką zaraz po wykonaniu Usługi.

38. Podawane ceny są cenami za usługę,

 a) ceny za usługę podawane są podczas zgłoszenia telefonicznego,

  b) podawane ceny są cenami umownymi i mogą ulec zmianie, 

  c) za dodatkowe usługi będzie doliczana opłata ustalona przez hydraulika zgodnie z zakresem wykonanej pracy,

  d) jeżeli do wykonania usługi zostaną wykorzystane materiały dostarczone prze Pogotowie Hydrauliczne klient jest zobowiązany za nie zapłacić.

39. Płatność przelewem: 

  a) tylko dla jednostek budżetowych, termin płatności 3dni

  b) tylko i wyłącznie przy rezygnacji z wykonania usługi, termin płatności 3 dni.

                                                   VII. Wymagania BHP

40. Lokal/nieruchomość w trakcie wykonywania usługi staje się miejscem pracy, w którym muszą być przestrzegane przepisy BHP, które zapewnia właściciel lokalu, nieruchomości.

41. Klient zobowiązany jest zapewnić: drogę ewakuacyjną, brak osób trzecich i zwierząt, dostęp do dokumentacji budowlanej, odpowiednią wentylację lokalu, przy wykonywaniu niektórych usług zabezpieczyć w odpowiedni sposób lokal /  nieruchomość, zapewnienie środków i sprzętu czyszczącego, zakaz palenia wyrobów tytoniowych podczas wykonywania Usługi.

VIII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług.

42. Pogotowie Hydrauliczne zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

43. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje) zostanie pobrana opłata za interwencję zgodnie z cennikiem.

44. Reklamacja nie będzie uznana jeżeli klient sam lub za pośrednictwem osób trzecich będzie ingerował w poprawę lub naprawę wadliwej usługi.

45. Pogotowie Hydrauliczne podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania firmy, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

46. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Pogotowie Hydrauliczne o zaistniałych nieprawidłowościach po wykonaniu usługi.

47. Nieprawidłowości wynikłe po wykonaniu Usługi należy zgłaszać telefonicznie pod nr 883 932 985.

48. W zgłoszeniu reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres wykonywanej usługi, datę wykonania usługi, numer telefonu kontaktowy, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z wykonaną usługą.

49. Informacje o rozpatrzeniu reklamacji zostaną przekazane klientowi telefonicznie.

50. Nie stosowanie się do regulaminu i zalecenia powoduje utratę gwarancji i przy kolejnym wezwaniu klient jest zobowiązany do zapłaty za usługę.

51. Rozstrzyganie ewentualnych sporów, powstałych pomiędzy Pogotowiem Hydraulicznym a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

52. Rozstrzyganie ewentualnych sporów, powstałych pomiędzy Pogotowiem Hydraulicznym a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Pogotowia Hydraulicznego.

IX. Postanowienia końcowe

53. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

54. Pogotowie Hydrauliczne zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

55. Firma zastrzega sobie prawo do odwołania wykonania Usługi lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie w sytuacjach losowych np. awarii samochodu, warunki pogodowe, choroby pracownika etc..

56. Podczas wykonywania Usługi hydraulik wykorzystuje odpowiedni sprzęt i odzież roboczą – BHP.

57. Podczas Usługi Hydraulicznej mogą być wykonywane nagrania audio, wideo i wykonywane zdjęcia.

  a) Nagrania audio, wideo i zdjęcia mogą być wykorzystane przez firmę Pogotowie Hydrauliczne do celów marketingowych, zgodnie z obowiązującym prawem.

58. Promocyjne kupony rabatowe, ważne od daty otrzymania, kuponów nie można łączyć (jeden kupon do jednej usługi pełnopłatnej). Aby skorzystać z kuponu, należy przekazać kupon hydraulikowi, kupon może być realizowany tylko raz, kupon nie może być wymieniany na gotówkę, ani nie podlega dalszej odsprzedaży.

59. Pogotowi Hydrauliczne nie wykonuje prac murarskich, tynkarskich, glazurniczych i innych nie związanych z usługami hydraulicznymi.

60. Pogotowie Hydrauliczne nie utylizuje żadnych odpadów (śmieci, gruzu i innych) powstałych przy wykonywaniu usług hydraulicznych. Klient zobowiązuje się usunąć powstałe odpady we własnym zakresie i na własny koszt. 

61. Wszystkie teksty, rysunki, zdjęcia oraz wszystkie inne informacje opublikowane na stronie internetowej www.hydraulikwrocław.refy.pl podlegają prawom autorskim firmy Pogotowie Hydrauliczne.

  a) Wszelkie kopiowanie, dystrybucja, elektroniczne przetwarzanie oraz przesyłanie zawartości bez zezwolenia firmy Pogotowie Hydrauliczne jest zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

X. Działania w czasie pandemii COVID-19

62. Korzystający z usług naszej firmy klient oświadcza, że mam pełną świadomość obecnie panującej  sytuacji epidemiologicznej w Polsce związanej z epidemią koronawirusa COVID-19.

63. Zamawiając usługę klient oświadcza, iż:

  a) W ostatnich dwóch tygodniach nie przekraczał granic Polski nie miał kontaktu z osobą u której zostało potwierdzone zachorowanie na koronawirusa COVID-19.

  b) Nie miał kontaktu z osobą przebywającą na kwarantannie ze względu na koronawirusa COVID-19.

  c) Nie przebywa obecnie na kwarantannie związanej z koronawirusem COVID-19.

  d) W ostatnich dwóch tygodniach nie chorował na grypę, nie miał podwyższonej temperatury, nie miał nieżytu nosa oraz kaszlu

  e) udzielił wyczerpujących i prawdziwych informacji co do swojego stanu zdrowia. Mam pełną świadomość, iż podanie nieprawdziwych informacji może narazić na utratę życia i zdrowia Hydraulików oraz kolejnych klientów naszej firmy.

  f) Wezwanie Hydraulików podejmuje na własne ryzyko mając pełną świadomość obecnie panującej sytuacji epidemiologicznej związanej z epidemią koronawirusa COVID-19. 

  g) Został poinformowany o ryzyku związanym z przybyciem Hydraulików i możliwości zarażenia koronawirusa COVID-19 w trakcie wykonywania usługi hydraulicznej. Ma pełną świadomość, że nie możemy zapewnić, iż w trakcie wykonywania usługi hydraulicznej nie dojdzie do zarażenia koronawirusem COVID-19.

  h) Zrzeka się wszelkich roszczeń prawnych cywilnych i karnych w stosunku do naszej firmy oraz wszystkich pracowników w niej pracujących w przypadku zakażenia koronawirusem COVID-19 w trakcie wykonywania usług hydraulicych.Aakcie wykonywania usług hydraulicznej: konieczności odkażania rąk, zachowania odpowiedniej odległości, wietrzenia pomieszczeń oraz wykonywania wszelkich poleceń hydraulików, które mają na celu zapewnienie bezpiecznych warunków do wykonania usługi hydraulicznej.

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl